terça-feira, outubro 16, 2007

Shopping bag swap!!!


Vamos fazer uma troca de sacos de compras?
Eu faço dois para trocar com duas de vós... quem quer? Sacos de pano que podemos ter nas nossas malas e usar em vez dos sacos do super mercado... parece pouco, mas se todos fizessem isso, quantos sacos menos andariam por aí?
Quem alinha? Data limite do swap é 31/10/2007!

Lets make a shopping bag swap?
I will make two to trade with two of you? Who'is in? Fabric bags we can carry in our shoulder bag to use instead of the plastic you get in the supermarket? It seems so little, but imagine how much plastic we could keep away from the planet if everyone would carry his own?
Who's in? Due date for swap 31/10/2007

4 comentários:

LJ disse...

would you swap with someone from Canada? I've not made a shopping bag before but I have made PLENTY of bags before! I think it is do-able! :D (lsoucy at gmail dot com)

Mamameo disse...

Me me me!!! Guess who's computer is back?! Yay!

Soph disse...

Too late!!!

mamaTere disse...

Eu queria participar, mas não tenho máquina de costura (à mão não me aventuro), achas que podemos combinar um dia para eu dar uma voltinha na tua máquina??